Proč a jak tento projekt vznikal?
Situace v oblasti řeznictví a zpracování masa se dlouhodobě potýká s nedostatkem studentů, kterým při výběru školy a kariéry není nikdo schopen toto řemeslo a průmysl lidsky a moderní cestou přiblížit. Druhý problém představuje vyjednávání s obchodními řetězci, které neustále tlačí s cenami dolů, nemají šanci navštívit daný provoz nebo si tuto činnost dokonce vyzkoušet.
Jak jsme postupovali při realizaci
Na základě společně vytvořeného scénáře jsme osobně navštívili výrobní prostory společnosti Váhala. Během prohlídky jsme pochopili základní postupy práce řezníků a společně s vedením definovali cíle projektu. Během necelých tří měsíců proběhla realizace a vzniklo unikátní řešení, díky kterému mohou obchodní zástupci snadněji a úspěšněji argumentovat ceny ručně zpracovaných masných výrobků. Vše je zaměřeno na prožitek uživatele a navození autentické atmosféry provozu.
Hlavní výhody a potenciál virtuální reality pro firmy
■ Digitální marketing 21.století
■ Moderní propagace společnosti před obchodními partnery
■ Nový způsob, jak zaujmout studenty při výběru povolání
■ Virtuální nahlédnutí do pracovních postupů a prostor
■ Unikátní propagační platforma
Vyjádření zákazníka
"V naší společnosti VÁHALA sro máme v plánu pomocí virtuální reality nejen obhajovat ceny našich kvalitních produktů, ale také zaujmout mladší generace tak, aby k nám šli pracovat. Plán nasazení virtuální reality do škol, kde si studenti mohou vyzkoušet jaké je být řezníkem, nás velice těší. Krom toho nám VR přineslo nové možnosti interního rozvoje a také zaujetí nové klientely. Proto společnost TASTY AIR a technologii virtuální reality vřele doporučuji i pro jiné společnosti ať už z oblasti masného průmyslu, tak i jiných."
Mgr. Barbora Denková
Tato stránka využívá COOKIES pro správné fungování webu.